SNART

Redan mitten på december och jag har knappt hunnit få någon julkänsla, suck. Det mesta har denna månaden handlat om skola. Läser just nu omvårdnad och det är inte alls roligt. Det hade varit roligare om man antingen bara hade uppgifter eller bara hade en tenta men istället har vi både och. Så när man hade bestämt sig för att nu ska jag sitta ner imorgon (för att det var enda dagen på hela veckan man inte var i skolan) och plugga inför tentan skulle vi istället träffas i gruppen och skriva klart uppgiften.

Så det har blivit nu denna veckan måndag - fredag (torsdag) att jag suttit och råååpluggat men bara på mina pluggpappren och från föreläsningarna. Jag är död om det kommer något ur böckerna då jag knappt tittat i dom men 60% ska man väl klara.

Första fredagkvällen på lääänge som jag är själv, känner redan hur tråkigt det kommer bli. Tur att det är idolfinal ikväll, då blir det popcorn på de. Imorgon efter tentan kommer hjärtat upp till mig! :)

Tjao!


Amanda | Allt och lite till

Följa varandra via bloglovin? :)



PUBLICERAT: 2010-12-30, 17:14:32 | URL: http://amandasusanne.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: