BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Canon EOS 450D + Tamron AF SP 90/2.8 DI Macro

 

Det tycker nog både mamma och pappa när de kom hem igår. Ordningen här hemma blev snabbt återställd. Buster fick sitta vid bordet när vi åt och smaka lite grann, det bjöds även på ett grisöra efter maten. Därefter blev det soffmys ute i tvrummet där mamma och Buster sover och pappa tittar på något film. Idag är de iväg på Åmmine julmarknad och såklart är Buster även med där.


Idag åker jag äntligen upp till min lägenhet, det ska bli skönt men kommer nog bli svårt att sova de första nätterna själv när man är van att sova tillsammans med någon. Därför erbjuder sig Gustaf så snällt att köra upp mig idag, så ska vi till A6 och köpa träningskläder, nu ska här börja tränas. Sen blir det söndagsmys i soffan.

Nu ska jag se på ett avsnitt av True blood, börjar kanske bli lite tjatigt men det är så bra, sen ska jag börja packa.


Johanna

va fiiina bilder du tar!!!



PUBLICERAT: 2011-02-15, 14:32:44 | URL: http://fluugsvaamp.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: