CYPERN 2010

Sommaren som gått har inte innehållit så mycket annat än jobb. Från början skulle jag bara ha jobbat 4 veckor på Bäckgårdens äldreboende men några veckor innan jag skulle börja där ringde de ifrån hemtjänsten i Hillerstorp och sa att det var knapert på med folk de sista veckorna. Så från att ha varit uppbokad de första 4 veckorna såg jag hur mitt sommarlov krympte från 6 veckors ledighet till endast 2 veckor. Som tur väl var så hade jag en utlandsresa inbokad precis efter att skolan hade slutat, om jag inte hade haft detta vet jag inte om jag hade klarat av sommaren. Resan till Cypern var precis vad man behövde: sol, bad, värme, festligheter och en minnesvärd sjukhusvistelse för Jossan.

Känner just nu för att bara packa väskan och åka iväg. Mamma och pappa åker på lördag till Kreta, lite avundsjuk är man allt. Då ska jag vara barnvakt åt "lillebror bortskämd". Istället från jag väl ägna mig åt att kolla på bilderna från Cypern och tänka tillbaka.

 



Alla bilder tagna med Canon Powershot SX210 is



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: