DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT

...väntar alltid för länge tänker jag. Jag kunde inte sluta kolla på True blood igår, det var så spännande. Efter varje avsnitt var man bara tvungen att starta igång ett nytt för att se hur det skulle lösa sig med allt. Varje gång sa jag till mig själv att jag bara skulle se 10-15 minuter för att se om han/hon överlevde men jag kunde inte slita mig. Det hemska är nu att jag har slut på avsnitt och säsong 4 kommer inte förens sommaren 2011! SOMMAREN 2011, det är liksom en hel evighet tills dess. Så har istället bestämt mig för att se om The vampire diaries är något att ha, är redan skeptiskt inställd men man kanske får ändra uppfattning.

Idag invigde jag mina löparbrallor men det blev ingen längre runda. Själv tyckte jag att det gick riktigt bra, jag sprang på som om jag aldrig gjort något annat. När jag trodde att jag sprungit åtminstone 2.5 km kollade jag på telefonen, har applikationen Runtastic, som visade 1.8 km. Redan där tappade jag suget och inte nog med det när jag bestämde mig för att springa hemåt var det liksom bara uppförsbacke hela vägen. Det var ju inget jag hade märkt av i början, att det varit nedförsbacke största delen av rundan. Inte konstigt att det gick så lätt att springa den delen, desto jobbigare den senare biten. Det får bli ett nytt försök på torsdag och då ska jag välja en mer planare runda att springa.

Nu ska jag göra ostmackor och titta på söndagens avsnitt av Ensam mamma söker.



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: