LITE STARKARE?

Njaa, jag tror inte det men tröttare. Dagens träningspass var ett prova på så att säga. Vi kände lite på maskinerna och lyfte inte allt för tunga vikter. Nästa träningspass blir på torsdag och då ska jag ha satt ihop ett träningspass till oss. Vi ska bli riktigt muskulösa och i form till beach 2011.

Nu har jag ätit middag, pasta och köttfärsås. Precis vad man behöver efter ett så tufft träningspass. Jag läste ett inlägg om hur man fotar vattendroppar. Jag har försökt innan men inte riktigt fått kläm på hur det går till. I och för sig har jag nog inte rätt utrustning men jag är sugen på att göra ett försök. Inlägget läste jag på Michaela Fagerudd's blogg. Där har hon lagt upp en video som beskriver jättebra hur det går till när man ska fota vattendroppar.

Om det blir några lyckade bilder kommer jag lägga upp de här på bloggen. Annars får jag vänta med det tills mitt macro objektiv som jag har beställt kommer. Nu måste jag diska upp disken så att jag har någonstans att vara.



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: