MIXA OCH TRIXA


Canon EOS 450D + Canon EF 50mm f/1.8 II


Nu börjar det äntligen likna något igen. Fick idén sent som attan ikväll att sätta mig ner och bredda bloggen, anledningen är att jag vill kunna lägga upp de liggande bilderna i ett större format (därför testar jag med denna bilden över Jönköping från Stadsparken). Men att få allting att hänga ihop var inte det lättaste fast det börjar se vettigt ut nu så att jag kan lämna det. Tyvärr verkar det som om jag har gjort fel trots allt. Texten i inlägget verkar inte får mer centrerad, alltså bort från kanterna. Jag har försökt med padding men det verkar inte fungera. Får ta och försöka imorgon igen med ny energi och jag ska äntligen få sova ut.

 

Imorgon kommer förhoppningsvis min kärlek hit och hälsar på ♥






LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: