NY DAG NYA MÖJLIGHETER

Idag var det dags att börja på en ny kurs nämligen medicinsk bildbehandling. Jag hade förberett mig väl med alla föreläsningarnas handouts utskrivna och nya stift i pennan. Efter en snabb genomgång av schemat märkte jag att det sammanlagt blir runt 10 gånger man är i skolan, på fem veckor. Det vill säga blir det ungefär två föreläsningar i veckan, väldigt lite enligt min mening. Inte ska man väl klaga, men man blir lite orolig när man få så mycket ledig tid att tentan kommer bli desto svårare.

Nu sitter jag och väntar på att Johanna ska ta sig upp för den oändligt,
jag bokstaverar : O Ä N D L I G T, långa och branta backen till mig så ska vi inviga styrkerummet och se vad det har att erbjuda. Vi har båda kommit överens om att idag är en dag då vi mjukstartar lite lätt.

En nyhet som mor min kommer bli glad över är att lillebror Buster inte kommer behöva vara ensam hemma mer än en dag på hela den veckan som de är på Kreta. Fick nämligen reda på att jag bara går en dag nästan vecka och det är inte mer än 3 timmar ungefär, snacka om soft.

Canon EOS 450D + Canon EF 50mm f/1.8 II



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: