NYA VANOR

Canon EOS 450D + Tamron AF SP 90/2.8 DI Macro


Måndagar är bra om man har tänkt lägga om sitt liv och sina vanor, det har precis varit helg och man har hunnit unna sig det man behöver för att vara laddad att börja på måndagmorgon. Gustaf har idag, måndagen den 17 oktober, börjat sitt nya liv som kommer att innehålla lite mindre skräpmat och lite mer motion. Ett stort lycka till önskar jag honom och jag ska försöka hjälpa honom jag också.

För min egen del ska jag börja att löpa/springa/jogga, kärt barn har många namn och inga jag gillar något vidare. Jag har aldrig varit någon löparfantast och tycker det rent ut sagt är tråkigt. Hellre tar jag mig en lång promenad än springer en runda men nu ska det bli ändring på saken. Orsaken ligger mycket i att jag investerade mig ett par sjukt sköna löparbrallor och inte nog med det, de kostade 700:- så nu måste jag bara använda dom. Idag blir det ingen löprunda, det har redan blivit kolmörkt och jag har duschat, utan det får bli imorgon när det är ljust ute.

Istället kryper jag med gott samvete, är färdig med alla instuderingfrågor, ner i soffan med en kopp te och tittar på ett avsnitt av True Blood.

Kom på en sak till. Min föredetta granne, hon flyttade i juni, får numera all min post på eftersändning. Mindre roligt...



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: