SKA JAG ELLER SKA JAG INTE

Sitter för närvarande hemma i Nissafors, åkte hem redan klockan halv 6 idag på morgonen. Egentligen hade jag föreläsning idag men den läraren vi har är inte alls bra och man lär sig nästan mer på att läsa om det själv. Så jag bestämde mig för att hoppa den och åka med G hem när han skulle börja jobba. Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon på festen men har tänkt kolla igenom min garderob annars får det bli att ta bilen till Värnamo för att se vad de har att erbjuda, vilket säkert inte är några nämnvärda volymer. Helst av allt skulle jag vilja hitta kläder här hemma som jag skulle kunna ha och istället för att åka till Värnamo för att leta, åka till Målskog dit mitt objektiv har landat.

Jaa, som sagt mitt objektiv som jag beställde förra veckan(!!) från Hongkong har kommit. Sjukt snabbt har det gått och jag är sjukt sugen på att testa det men istället är jag fast här i ovissheten. Det enda rätta nu är att genomsöka min garderob, i varje litet hörn och hoppas att man hittar något passande. Annars får det bli en shoppingtripp och jag får vänta ända tills ikväll med att prova objektivet, suck. Jag önskar, för vad det nu är värt, att jag har något bortglömt plagg liggande i garderoben.


Linafoto

Svar: Ja det är kul med extern blixt :) om man riktar blixten rakt upp får man ett mycket bra ljus i hela rummet. Men om man vill sätta blixten på något annat ställe än kameran måste man ha en slags sändare också. Jag behöver inte det eftersom 7D redan har en inbyggd :)



PUBLICERAT: 2010-10-09, 09:40:12 | URL: http://linafoto.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: