SNART HELG

Canon EOS 450D + Tamron AF SP 90/2.8 DI Macro

Igår var det veckans höjdpunkt så här långt, då kom Gustaf upp till mig och vi hade supermysig hela kvällen. Han åkte direkt efter jobbet så att han var uppe här tidigt. Vi gick en lång promenad, genom stadsparken och kollade på hästarna och hjortarna där. Sen på vägen hem stannade vi till vid "mitt" kastanjeträd och plockade nötterna som fallit. De ska jag ge till mamma, hon brukar dekorera med dem. Väl hemma blev det dusch, kvällsmat och Arga Snickarn med tända ljus och en kopp te på det. Imorgon är det fredag och då får jag träffa honom igen ♥

Sen styrketräningspasset i måndags har jag fortfarande träningsvärk i mage, lår och rygg fast det är bättre än det var igår då kunde jag knappt röra på mig utan att det gjorde ont. Det värkte om jag satt, stod, låg eller rörde på mig. Ett tag visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Läste lite på internet om att man kunde träna bort den så begav mig till gymmet och lyfte lite lätt och idag kändes det faktiskt bättre.

Imorgon ska vi upp till Ryhov för att skaffa information och data inför laborationsrapporten, nackdelen är att vi är i grupp. Det är någonting med att arbeta i grupp, jag har ingenting emot det när man ska utföra något men när det kommer till att sitta ner och skriva blir jag otålig. Det är så svårt när det är så många viljor och allting tar så mycket längre tid än om man hade fått sitta ner själv och skriva sin egen rapport. Att vara 2-3 stycken går jättebra men imorgon ska vi vara 6 stycken, det är 3 för mycket.

Nu blir det några avsnitt av The vampire diaries, riktigt bra är det.



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: