TITTA PÅ MIG

Det tar på krafterna att ta hand om hushållet när föräldrarna är bortresta, inte för att jag gör så mycket utöver det vanliga. Från lördag till onsdag hinner det bildas ett berg av disk och det tog jag tag tidigt idag på morgonen. Därefter var det dags för en promenad med Bustergubben, handla, laga mat och vattna blommorna. Efter maten har det inte lyfts ett handtag, vi har vilat middag som man så fint kan kalla det. True Blood och lite medicinsk bildbehandling har det också hunnits med.

Nu är det visst dags för en promenad igen, han står här så fint jämte sängen och hoppar upp och ner, allt för att påkalla ens uppmärksamhet.


Eshtar

Hejsan ! Fin blogg du har.. Tänkte det skulle vara roligt om vi kunde följa varandra? Om det skulle intressera dig så är det bara säga till när du lagt till mig så lägger jag till din blogg på blogglovin jag också! Ha en underbar kväll !



Kram



PUBLICERAT: 2010-10-13, 17:40:04 | URL: http://eshtar.blogg.se/
Eshtar

Åh va roligt !! lägger till dig med direkten!



Kram..

ps. underbar blogg du har ! ;)



PUBLICERAT: 2010-10-13, 17:47:57 | URL: http://eshtar.blogg.se/

LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: