UNDERBART

Som väntat fick vi sluta innan halv 12 idag och inte nog med det fick vi reda på att tentan som vi skrev i fredags var färdigrättad och att läraren skulle skicka ut resultatet. Väl hemma loggade jag direkt in på mejlen och precis som han lovat fanns där ett mejl och jag blev GODKÄND. Det är alltid så skönt att få reda på att man blivit godkänd och kan då lägga allt bakom sig.

På vägen hem gick jag som jag sa tidigare genom stadsparken, det är så fint där nu på hösten. De har små djurhagar med getter, ponnys, får och lamadjur. När jag kom till getterna var det två små barn som matade dom med lövkvistar. De sprang och hämtade nya hela tiden och var väldigt noga med att alla fick. Jag träffade även på Piff eller om det var Puff, söt var han i alla fall. Inte nog med det hittade jag ett perfekt ställe att ta bäckbilder. Synd att stativet är kvar i Nissafors annars hade jag nog gått dit senare ikväll.

Nu ska jag sätta igång och redigera bilderna jag tog. Kommer med all säkerhet komma upp en del senare idag/kväll.



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: