UPPE MED TUPPEN

Gääsp, idag har jag mycket att stå i därför gick jag inte och la mig igen som jag brukar göra när Gustaf åker till jobbet utan satte mig istället ner och skrev ihop handlarlistan till maten ikväll. Den blev nästan ett helt A4 papper lång men gott ska det bli, vi har varit så finurliga så vi ska bjuda på tapas. Dock kommer det ta hela min lediga tid idag att handla och förbereda i och med att Gustaf inte slutar jobba föres klockan fyra och gästerna kommer runt klockan sju.

Idag är också sista dagen som jag är barnvakt åt lillkillen, han kommer bli så glad när matte och husse kommer hem imorgon. Nähe, nu ska jag titta på ett avsnitt av true blood sen blir det att ta bilen till Gislaved och ägna något timme åt att handla in allt.

Ha det kanonis!



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: