YES YES YES

Canon EOS 450D + Tamron AF SP 90/2.8 DI Macro


Har märkt att de bilder som jag publicerat på bloggen blir väldigt korniga och inte alls så bra kvalite som jag hoppats på. Efter lite eftersökningar på google fann jag svaret. När man sparar bilder för webben i photoshop är det förinställt att de ska sparas ner i filformatet GIF och inte JPEG som det ska vara. Ska slänga upp en bild som är sparad i GIF och en i JPEG så förstår ni nog vilken skillnad det gör.

 

Vill kunna lägga lite tid på min header men vet inte vad jag ska göra. Nu har jag bara lagt in bilderna för att det inte ska se så tomt ut. Nu blir det duschen sen kommer kärleken hit och så ska vi äta lite kvällsmat och titta på arga snickarn.



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: