Något sent

Tentan är över och det känns väl sådär, i och med att jag sumpade 9 poäng på första frågan genom att skriva om helt fel grejer. Aja, hoppas att man fick ihop tillräckligt med poäng ändå, vill verkligen inte tenta om. Sjukt tråkig kurs.
Nu är jag ledig några dagar innan praktiken sätter igång igen. Ska passa på att göra klar de sista frågorna till nästa tenta, städa, göra matlådor och viiiiiila. :) Igår var Linnea med mig och Jossan på spinning! Jag tror hon tyckte det var roligt, hon sa att hon tyckte det iallafall. hehe. Och om mindre än en vecka åker hon. :'( men hon har lovat att göra en resedagbok så det blir nästan som om hon var hemma ändå. :P eller inte.
Nu ska jag börja med första matlådan, kasslergryta! Undertiden ska jag titta på How I met your mother, ny serie att börja titta på för min del. :)


Förresten har jag världens bästa pojkvän! 



LÄMNA EN KOMMENTAR:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: